Maxmedia

grafika kreacja media

Logo

Nazwa firmy jest głównym elementem jej identyfikacji, pozwalającym
na odróżnienie jej od innych firm.
Jednak równie ważnym elementem identyfikacji jest znak graficzny – logo firmy.
Aby prawidłowo identyfikować firmę, znak graficzny musi być przedstawiany  zawsze w odpowiedniej formie.
Celem Książki Znaku jest więc prezentacja najważniejszych cech i reguł stosowania różnych form znaku graficznego.

Logo – graficzny znak towarowy spełniający rolę marketingową, a jednocześnie informacyjną, poprzez skrótowe, ale łatwo zauważalne i łatwo zapamiętywane przedstawienie symbolu firmy, instytucji, organizacji, lub też (np. flaga Unii Europejskiej) jakiejś idei, pomysłu, ale także mogące spełniać rolę jako charakterystyczne oznaczenie czegoś, czyli spełniające rolę znaku informacyjnego.

Głównym zadaniem logo jest wstępne nakierowanie osoby na symbolizowany podmiot poprzez:

  • przyciągnięcie uwagi oglądającego formą graficzną wyróżniającą to logo z otoczenia, a następnie
  • powiązanie emocjonalne danej osoby z symbolizowanym podmiotem poprzez formę graficzną odpowiadającą charakterem danemu podmiotowi.

Logo zawsze nawiązuje w jakiś sposób do przedstawianego tematu. Często konstruowane jest ze stylizowanych i pomysłowo zaaranżowanych pierwszych liter nazwy symbolizowanego podmiotu, lub też zawiera charakterystyczne dla danego podmiotu elementy graficzne. Może jednak symbolizować jakąś ideę jedynie swoim kształtem lub wywoływanym nastrojem (np. zawierać linie łagodne lub łamane, albo też zawierać kolorystykę jaskrawą lub stonowaną). Zawsze jednak powinno podkreślać i w skondensowany sposób podsumowywać wizerunek przedstawianego tematu. Powinno u odbiorcy wywoływać odpowiednie skojarzenia oraz nastrój, a jeśli to możliwe, motywować również do pożądanej reakcji.

Od strony formalnej logo powinno być schematycznym, ale starannie opracowanym rysunkiem, i może składać się

  • tylko z logotypu (stylizacji literowej)
  • tylko z elementu graficznego będącego symbolem
  • lub też zawierać połączenie obu tych rzeczy.

Logo ma być przede wszystkim czytelne i łatwo rozpoznawalne, i dlatego powinno mieć niezbyt skomplikowane kształty oraz niewielką liczbę kolorów. Oprócz wersji podstawowej logo powinno mieć również wersje: pionową (lub poziomą), konturową (obrysową), monochromatyczną (do druku półtonami jednej farby), oraz całotonalną (np. do druku farbą złotą w postaci apli).

W języku potocznym słowa logotyp i logo są błędnie traktowane jako synonimy. Termin logo jest nadrzędny wobec logotypu, aczkolwiek w konkretnym przypadku logo może się składać wyłącznie z logotypu.

Portfolio z LOGO

Grafika

Opracowanie projektów graficznych; etykiety, opakowania, prospekty, foldery, ulotki, plakaty, billboardy, wizytówki itp.

Dobieranie jakości i rodzaju papieru do założonego efektu końcowego i techniki druku.

Wykonywanie składu komputerowego materiałów graficznych.

Tworzenie elementów animowanych oraz montaż wideo.

Tworzenie kompozycji graficznych i fotomontaży.

Retuszowanie i korygowanie fotografii cyfrowych.

Projektowanie grafiki dla stron internetowych.

Szyldy

Tablice tłoczone, drukowane, malowane, aluminiowe, stalowe, drewniane itp.
Element wystroju domu, firmy, restauracji …

Link do sklepu on-line: www.romalgo.pl

Social Media

Dziś bez obecności social media nie wyobrażamy sobie życia i słusznie. Niemal każdy internauta jeszcze przed dokonaniem zakupu chciałby poznać więcej szczegółów na temat Twojej firmy. By zaistnieć i zwiększyć efektywność swojego biznesu, założenie i prowadzenie fanpage’a jest już normą. To dzięki nim internauta może śledzić Twoje poczynania i w efekcie zainteresowania postami czy organizowanymi promocjami, może on zostać Twoim nowym fanem od czego krok do zostania nowym klientem.

Obsługujemy marki na Facebooku, Instagramie, YouTube itp. Wspieramy naszych Klientów na każdym etapie promocji – przygotowujemy oprawę graficzną profilu, wykonujemy zdjęcia produktowe, tworzymy komunikację, która budzi emocje, angażuje, realizuje cele biznesowe i odpowiada na potrzeby odbiorców. Moderujemy społeczność, zwiększamy liczbę wartościowych fanów i błyskawicznie reagujemy na kryzysy.